luni, 15 iunie 2009

Neobux, scam ?!?

Desi are mai bine de un an de la lansare Neobux-ul inca mai este considerat de multa lume scam, inselatorie, schema piramidala (wtf!?).Acest lucu se intampla din cauza ca multi au avut experiente neplacute cu bux.to si alte PTC de genu, care promiteau multe.
Neobux e altfel.Eu unul il vad ca un joc, foarte inteligent si bine pus la punct, din care daca ai putin cap poti sa iesi cu ceva bani.

38 de comentarii:

  1. si eu sunt de aceeasi parere.un articol despre toata povestea asta gasiti aici: http://neobuxromania.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aici un joc http://l0.ro/6NR
      MarketGlory este un joc de strategie, În care ave?i posibilitatea de a converti moneda virtuala pe BANI reali.
      castiguri de 1000-200 euro pe luna plateste 100%

      Ștergere
  2. Din cate stiu eu Neobux sunt cei mai seriosi

    RăspundețiȘtergere
  3. Intrati aici cea mai buna lista de ptc:

    www.mmon.tk

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aici un joc http://l0.ro/6NR
      MarketGlory este un joc de strategie, În care ave?i posibilitatea de a converti moneda virtuala pe BANI reali.
      castiguri de 1000-200 euro pe luna plateste 100%

      Ștergere
  4. NeoBux este super misto, de incredere daca stai sa tot aduni 0.01$ pana cand mori...
    Dar, din moment ce ajungi Golden (am bagat 400 ron in site-ul ala) lucrurile evolueaza invers: cei care au referali directi, castig cate ceva, isi recupereaza investitia! Eu nici pana acum nu mi-am recuperat investitia, si cred ca am sa raman cu cei 400 Ron, dati de'am p*lea in NeoBux!!! (mai am 6 luni de Golden)
    Scheme piramidala, dara! Te face ca apoi sa zica: fara Ultimate nu faci bani!!!
    Asa au spus si cand am fost standard, de m-am convins sa scot banii mei din buzunar!!!
    Concluzia finala: Plateste! Intradevar plateste! Dar nu stiu daca apuci sa-i si scoti!

    RăspundețiȘtergere
  5. pe neobux trebuie sa te documentezi foarte bine inainte, si sa ai o strategie bine gandita ! Neobux nu se rezuma doar la a da clickuri pe reclame.

    RăspundețiȘtergere
  6. neobux traieste din fraierii care baga bani pe site...traieste din pachete,inchirieri de referali si reciclari...refii sunt boti(un program dichisit)sunt setati sa dea 3 clickuri o data la 2 zile exact cat sa nu castigi nici macar banii dati pe inchirierea lor pt o luna.faptul ca plateste nu inseamna ca nu e spam,e spam pt ca din ToS si din FAQ te face sa visezi ca daca bagi bani pe site o sa castigi si o sa te imbogatesti,dar aici este teapa...deci neobux e teapa desteapta...pana va prindeti toti.iar pt sclavii neobuxului care acum sar de cur in sus pt ce am spus...bagati voi bani pe site ca o sa scoateti de un pachet de tigari in urmatorul an...plus un suc la cutie.happy clicking

    RăspundețiȘtergere
  7. si inca ceva pt tine cel care ai facut site-ul pt google adsense...iti vor da banarea contului pt ca e ilegal ce faci...ma indoiesc sa te plateasca google-ul pt site-ul asta slab...

    RăspundețiȘtergere
  8. Neobux e cel mai tare...inscrieti-va pe link ul meu si va spun cum sa va dezvoltati rapid si cum sa castigati sume impresionante de bani

    link ul meu http://www.neobux.com/?rh=616C6578616E647275363636

    dupa ce v-ati inscris pe neobux folosind linkul meu dati mi un e mail la adresa alexandru_b2006@yahoo.com mentionand si numele cu care v-ati inscris pe neobux...

    bafta si la cat mai multi $$$

    RăspundețiȘtergere
  9. salutare tuturor....am gasit un nou ptc... onbux ... daca vreti sa va ajut sa va dezvoltati inscrieti va de pe linkul meu... http://www.onbux.com/?rh=a80cb0743923e6468f5c6421152cac3d (http://www.onbux.com/?rh=a80cb0743923e6468f5c6421152cac3d)
    dupa ce va inscrieti de pe linkul meu trimitetimi un mail la adresa alexandru_b2006@yahoo.com cu numele cu care v-ati inscris ....
    mentionez ca siteul acesta e mai bun ca neobux...
    va astept...bafta tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  10. ziceti ca neobux e teapa?
    cum s-a zis mai sus..trebuie sa te documentezi foarte bine altfel..zici ca e teapa!cum se face ca neobux a platit 34 milioane $ de cand s-a deschis?(aprilie2008)
    sincer de referalii inchiriati nu stiu, poate sunt boti poate nu, dar daca sti ce faci si ai o strategie buna,(poti gasi multe strategii pe forumul neobux, chiar si ala romanesc)poti scoate profituri foarte mari!
    e unul care scoate 2500$ pe luna profit..profit adica banii ce ii ia in mana, ca el face mult mai multi bani intr-o luna dar trebuie sa-si plateasca refii, etc :)
    si de ce il cred?pentur ca a postat de multe ori poze cu plata catre contul sau paypal..tipu' a scos 9999.9$ ca nu accepta paypal plati mai mari :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa o crezi tu ca ala pe neo scoate 9999.9$ =)) Neo e o mare tzeapa inteligenta, am investit $150 din buzunar si am scos $15 intr-un an si nu e vorba de nici o strategie ci pur si simplu dupa ce investesti toti refii inchiriati se opresc brusc din click-uit si mor definitiv chiar si dupa reciclari masive, deci e o MARE TZEAPA CLAR!!! si multi au patit la fel, scrie pe zeci de forumuri... Singura posibilitate sa faci bani cu neo este sa ai cel putin 100 de refi directi si activi !!! iar asta e extrem de complicat...

    RăspundețiȘtergere
  12. mie pe neobux , acum citeva zile mi-au blocat accesul pe motiv de securitate. au trimis pe email o parola noua dar cu aceasta parola nu mai pot sa ma loghez.le-am trimis raspuns sa rezolve situatia dar nu am primit nici un raspuns pina acum.

    RăspundețiȘtergere
  13. Toti va intrebati daca se pot face bani pe internet, unii isi raspund ca da si altii ca e imposibil! De aceea vin sa va ajut si sa va spun DA ESTE POSIBIL! NU trebuie sa investiti nici un banut, ci sa luati. Inarmati-va cu rabdare si la sfarsit culegeti roadele!
    Singurul site care mai plateste in ziua de astazi este acesta http://www.clixsense.com/?4388628 Pentru a dispune de mai multe informatii intrati pe forum - romania si echipa de acolo va va raspunde cu drag. SPOR LA $$$ !

    RăspundețiȘtergere
  14. ce spuneti dar despre www.profibux.com ???e inselaciune in saitul asta? chiar sa fie 1 cent de klik???

    RăspundețiȘtergere
  15. Hey guys join clixsense please this PTC site is obviously [NOT] a scam they paid me 11 bucks last week feel free to join and please if you do do it with my link.I'll send u proof there :D
    RATES: 10-50 c/day first month 1-2$/day next month and so on!
    http://clixsense.com/?4515911

    RăspundețiȘtergere
  16. de 2 ani stau pe acest site si pot spune ca mereu am scos bani.nu este scam..intra si tu si ai sa vezi ca, cu putina rabdare, ai sa reusesti sa ajungi sa faci bani
    http://www.neobux.com/?r=ancadiu12

    RăspundețiȘtergere
  17. try this is much better
    http://www.termbux.com/?ref=octav

    RăspundețiȘtergere
  18. Va recomand http://www.probux.com/?r=bcrgaby06
    Aveti posibilitatea sa inchiriati referali cat si sa aveti referali directi.
    Partea buna la acest site este ca aveti mult mai multe reclame, in comparatie cu neobux.
    Referalii inchiriati dau intre 4-si 12 click-uri.
    Site-ul plateste. Aveti la dispozitie dovezile de plata pe site in sectiunea "forum"

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu am scos din neobux 40 $ in 1 luna,hai sa va zic si cum,ca vad ca multi isi dau cu parerea aici !!!
    pasul 1 : fai cont exact aici http://www.neobux.com/?r=cailean1990
    pasul 2 : dai click zilnic timp e 10 zile
    pasul 3 : in astea 10 zile o sa ai e 3 referali,iti apare acolo cum sa ii inchiriezi
    pasul 4 : ti 15 zile cu click in fiecare zi,si vei aduna 10 dolari
    apoi bagai pe toti 10 in referali si in maxim 10 zile vei auna peste 35
    pasul 5 :retrageti banii si vezi daca are rost sa mergi mai departe sau nu

    RăspundețiȘtergere
  20. mai oameni buni am citit aici multe. eu sunt pe neo de 1 luna insa sincer ,nu am avut nepalceri deoarece cred ca o sa imi trebuiasca vero 5 luni ca sa scot 3$. dar in schimb am un site la cre la 2 zile imi scot banuti sunt putini insa , sunt sigur ca nu dau tapa , caci daca miar fi dat teapa mas fi oprit deja, ei paltesc 5 centi odata la fecarre 2 zile. SUNT FOARTE SERIOSI.


    dati clik aici si inregistativa astia chiar nu dau teapa!


    http://www.PaidToClick.in/index.php?ref=friend23

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aici un joc http://l0.ro/6NR
      MarketGlory este un joc de strategie, În care ave?i posibilitatea de a converti moneda virtuala pe BANI reali.
      castiguri de 1000-200 euro pe luna plateste 100%

      Ștergere
  21. Da , si eu sunt inscris pe situl acesta

    http://www.PaidToClick.in/index.php?ref=friend23

    Pot sa confirm ca sunt seriosi si platesc instant

    RăspundețiȘtergere
  22. faceti reclama ca sa aveti referali directi ce teapa

    RăspundețiȘtergere
  23. http://www.neobux.com/?r=cr4k3rz

    RăspundețiȘtergere
  24. Cel mai usor mod de a face un ban in plus:
    Pentru detalii si inscriere gratuita click : http://www.n eobux.com/?r=insanelord

    RăspundețiȘtergere
  25. Am luat Golden membership pe neobux + un pachet de 20 de refferali inchiriati (aveam deja vreo 50 luati cate 1 din ce am strans din clickuri), crezand ca acestia vor evolua in acelasi fel. La vreo 2 zile dupa, cam 90% dintre ei brusc nu au mai dat nici un click vreo 5 zile. Am inceput sa cheltui pe reciclari sperand sa-si revina. Nici vorba de asa ceva. Poate cu referali directi ar fi stat altfel treaba dar sa strangi un numar decent necesita timp mult si un efort deloc mic.
    Daca as fi stiut de la inceput ca cei inchiriati sunt boti si ca acolo e scam-ul, si te duc cu zaharelul pana scoti banu ca sa accelerezi treaba, as fi fost mult mai precaut.

    Luati aminte si nu va lasati prostiti ca mine si ca multi altii. Cel mai bun mod de a face bani pe net e sa DETII TU un astfel de site. Sa fii in varful piramidei. Altfel nu vei fii decat pacalit si furat.

    RăspundețiȘtergere
  26. as e Anonim, nici nu-ti da voie sa te exprimi pe forum realitatea,una doua te baneaza bu2sale si care se mai cred pe acolo mari,si eu am fost golden,dar aveam prob.cu refi ca de obicei,deci boti programati sa dea click -uri in asa fel sa nu scoti nici macar ce ai investit,dapai profit..ei spun ca pe termen lung scoti profitu,dar sa nu uitam ca tot pe temen lung tre sa prelung.refi(240zile),mie mi ciuda ca nu recunosc ca intradevar sunt refi boti.

    RăspundețiȘtergere
  27. NEOBUX E CEL MAI TARE! linku meu pentru cine vrea sa se inregistreze : http://www.neobux.com/?r=Bogdy343

    RăspundețiȘtergere
  28. Nu mai bagati fratilor bani in porcaria de Neobux, castigul vostru este controlat, refii inchiriati mor instant si devin inactivi iar refii directi pentru cine a fost atent ei isi dau acele 4 clickuri obligatorii iar pe tine te crediteaza doar cu 3 din partea lor, o mizerie imputita, castiga bani acolo doar adminii si cine detine aceasta inselatorie!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  30. Eu de ceva vreme am inceput pe probux..
    Deocamdata cu referali inchiriati fac intre 0.30-0.90$ pe zil Profit Brut, dar nu cred ca o sa dureze la infinit.. De aceea am inceput sa-mi strang referali directi,deocamdata am 56.
    Daca vreti puteti sa ma ajutati si voi :)
    http://www.probux.com/?r=StanicaVlad

    Faza e sa ai unde sa iti promovezi linkul de referal, pentru ca cu RR,mai bine spus boti, o sa iesi mereu in - :). Va urez multa bafta

    RăspundețiȘtergere
  31. daca vreti sa faceti cu adevarat bani probux si clixsense sunt cele mai bune
    http://www.probux.com/?r=anacosmina
    sau
    http://www.clixsense.com/?6466449

    RăspundețiȘtergere
  32. http://www.probux.com/?r=florin0325 putin dar bun nu veti face avere insa unvenit mic este

    RăspundețiȘtergere
  33. aici un joc http://l0.ro/6NR
    MarketGlory este un joc de strategie, În care ave?i posibilitatea de a converti moneda virtuala pe BANI reali.
    castiguri de 1000-200 euro pe luna plateste 100%

    RăspundețiȘtergere